Construeix les Agendes 2030 i Urbana de la ciutat
#ElPrat2030 Procés participatiu per elaborar l'Agenda 2030 i Urbana del Prat de Llobregat
Millorar la comunicació en tren del municipi fent que la línia R2 Sud de Sant Vicenç de Calders faci parada al Prat de Llobregat
Acceptades
Fins ara, per anar i venir al Prat de Llobregat o a l’Aeroport des de la Catalunya sud s’ha d’agafar la línia R2 Sud i anar fins a BCN-Sants per desprès tornar enrere (amb els costos en temps, diners i aglomeracions que implica), o fer transbord a Gavà, on sí que hi té parada malgrat tenir menys població (46964 hab. enfront els 65030 hab. del Prat, Idescat 2022).
Els nostres veïns de Viladecans han aconseguit que d’aquí poc la línia també faci parada al seu municipi, tenint aquest pràcticament la mateixa població que el Prat (66720 hab., Idescat 2022)
La proposta és que ens sumem a la demanda d’aquest servei, com ja han fet i aconseguit els municipis contigus, i fer que la línia també tingui parada a El Prat de Llobregat, tant pel nombre d’habitants com pel valor afegit de que es tracta d’una parada estratègica com a nus de connexió de transport públic trenT2-bus-metro amb l’Aeroport, per tal de cobrir la necessitat de mobilitat de totes les persones que ens hi hem de desplaçar.
#AgendaUrbanaElPrat #ElPrat2030
Els nostres veïns de Viladecans han aconseguit que d’aquí poc la línia també faci parada al seu municipi, tenint aquest pràcticament la mateixa població que el Prat (66720 hab., Idescat 2022)
La proposta és que ens sumem a la demanda d’aquest servei, com ja han fet i aconseguit els municipis contigus, i fer que la línia també tingui parada a El Prat de Llobregat, tant pel nombre d’habitants com pel valor afegit de que es tracta d’una parada estratègica com a nus de connexió de transport públic trenT2-bus-metro amb l’Aeroport, per tal de cobrir la necessitat de mobilitat de totes les persones que ens hi hem de desplaçar.
#AgendaUrbanaElPrat #ElPrat2030
Aquesta proposta ha estat acceptada perquè:
Aquesta proposta ha estat incorporada a l'estratègia: "Continuar fomentant la mobilitat activa, millorar el servei i la xarxa de transport públic i garantir la convivència de diferents tipus de mobilitats".
Llistat d'adhesions
i 20 persones més
(veure més)
(veure menys)
Reportar contingut inapropiat
Aquest contingut no és apropiat?
Detalls del comentari
Estàs veient un sol comentari
Mostra tots els comentaris
Aquest plantejament sería molt interessant i crec necessari posar-ho sobre la taula per repensar el model de comunicacions i de connexió del territori que es vol tenir. La zona litoral està densament poblada i com dius, hi ha molts grups socials que han de desplaçar-se, com estudiants, gent gran i molts treballadors, a part dels milions de passatgers que pugui moure l'aeroport. En un moment en el que ens estàn instant per deixar de banda el cotxe i fer ús del transport públic per reduir la contaminació que emetem i millorar la salut i el mediambient, han d'aplicar-se millores en la connexió amb transport públic per fer-ho possible, i en aquest cas, sería un petit canvi que cau de calaix i que suposaria una gran millora, així com la planificació una mica més ambiciosa que proposes.
Carregant els comentaris ...